Te afli aici:

Mens.ro - Cadouri pentru barbati

Zona ajutor clienti Mens.ro - magazin online de cadouri pentru barbati

Contul meu

Am uitat parola

Conditii de returnare

Cum cumpar?

Cum platesc?

Livrare

Satisfactie 100%

Cadouri pentru firme

Reduceri si oferte speciale

Politica de confidentialitate

Termeni si conditii

Politica de cookie-uri

Harta site

Contact

Zona ajutor clienti Mens.ro - magazin online de cadouri pentru barbati

Cea mai comoda cale de contact este prin e-mail, completand formularul de mai jos sau scriindu-ne direct la office at mens.ro.

Daca doriti sa ne telefonati o puteti face la 0730 631 932. Ne puteti scrie la SC FunGift SRL, Str. Academiei 39-41, Parter, Camera 2, sector 1, Bucuresti

Mens.ro este operat de SC FunGift SRL, CUI RO18999252, cu sediul in Str. Academiei 39-41, Parter, Camera 2, sector 1, Bucuresti, cont bancar RO69 RZBR 0000 0600 0829 1584 deschis la Raiffeisen Bank Ag. Victoria, inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J40/366/2012.


Nume utilizator
Nume si prenume *
Companie
Telefon *
E-Mail *
Departament *
Subject *
Mesaj *
Image verification
Type the characters you see in the picture. (If you do not see any picture here, please enable images in your web browser options and refresh this page)

Get a different code
   
Aplica comanda 


1. Intrebari generale
1.1 Cine este FunGift.ro?
1.2 FunGift.ro are o limita minima a comenzii?
1.3 FunGift.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
1.4 Nu sunt in tara. Pot face un cadou cuiva din Romania?
1.5 Pot cumpara un tricou personalizat dupa modelul meu?
1.6 Cadourile pe care le ofera FunGift.ro vor fi disponibile mereu?
1.7 Imi doresc un cadou ce nu este in stoc. Ce fac?

2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un cadou pe FunGift.ro?
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
2.3 Cum cumpar?

3. Despre plata
3.1 FunGift.ro acepta plata de pe un card bancar?
3.2 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
3.3 Pot cumpara un cadou de pe FunGift.ro daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
3.4 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
3.6 Cum se foloseste un cupon de reducere?

4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
4.4 Pot sa trimit un cadou la alta adresa?
4.5 Pot sa intarzii expedierea cadoului pe care l-am comandat?
4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de 24 ore?

5. Despre serviciile FunGift.ro
5.1 FunGift.ro ofera serviciul de "Impachetare cadou"?
5.2 Pot sa includ un mesaj personal intr-un pachet?
5.3 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
5.4 FunGift.ro ofera asistenta live?
5.5 Ce este newsletterul FunGift.ro?
5.6 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc e-mailuri de la newsletterul FunGift.ro?

6. Despre cadourile textile
6.1 Cat de buna este calitatea tricourilor?
6.2 Tricoul necesita un tratament special?

7. Detalii de contact
7.1 Unde va pot telefona?
7.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?

1. Intrebari generale
1.1 Cine este FunGift.ro?

Magazin online de cadouri dezvoltat de echipa ce a creat si cel mai bun site de divertisment din .ro - Resursa de Fun.ro. FunGift.ro a castigat sectiunea comert electronic a festivalului de comunicare digitata Internetics 2005, iar in 2006 iese al doilea la Gala Premiilor eCommerce din Romania. Suntem o echipa decisa si motivata sa oferim un plus de valoare comertului online. Suntem constant in cautarea calitatii in tot ceea ce intreprindem fata de acest magazin - suntem primul si singurul magazin online de cadouri din Romania care ofera "next day delivery - door to door delivery". Suntem responsabili fata de comunitate alegand produse ce au fost fabricate cu grija fata de mediu. Suntem implicati activ in ajutorarea persoanelor cu nevoi speciale - parte din ambalajele de carton sunt produse manual de catre Cooperativa de nevazatori.
Suntem cel mai mare magazin online de cadouri din Romania, cu peste 4000 de comenzi onorate.

FunGift.ro este operat de SC FunGift SRL, CUI RO18999252, cu sediul in Str. Academiei 39-41, Parter, Camera 2, sector 1, Bucuresti, cont bancar RO69 RZBR 0000 0600 0829 1584 deschis la Raiffeisen Bank Ag. Victoria, inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J40/366/2012.
Top

1.2 FunGift.ro are o limita minima a comenzii?
Nu.
Top

1.3 FunGift.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da, are. Periodic, la FunGift.ro sunt oferte sau reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai vechilor clienti sau abonatilor la newsletterul nostru. Cea mai buna cale pentru a profita de oferte sau reduceri este sa va abonati la newsletter-ul FunGift.ro. Daca va razganditi, va puteti dezabona oricand.

In afara de aceste oferte sau reduceri ocazionale, pe FunGift.ro mai sunt si reducerile de pret aplicate clientilor cu statut de membru special, de 5 sau 10%. Mai multe despre aceste reduceri la Membership.
Top

1.4 Nu sunt in tara. Pot face un cadou cuiva din Romania?
Bineinteles. Trebuie sa aveti la indemana un card bancar (ideal ar fi Visa sau MasterCard, indiferent de valuta in care este emis) si sa treceti in formularul de comanda la adresa, adresa destinatarului, iar ca metoda de plata sa alegeti plata online.
Top

1.5 Pot cumpara un tricou personalizat dupa modelul meu?
Deocamdata, nu facem tricouri personalizate, neputand oferi un pret atractiv la calitatea FunGift.ro tricourilor unicat. Nu oferim versiuni personalizate ale produselor noastre.
Top

1.6 Cadourile pe care le ofera FunGift.ro vor fi disponibile mereu?

Raspuns scurt: nu. Anumite modele de tricouri sunt produse pentru o perioada de timp limitata... anumite produse oferite de partenerii nostrii nu vor mai fi comandate. Din acest motiv, FunGift.ro are publice stocurile sale.
Top

1.7 Imi doresc un cadou care nu este in stoc. Ce fac?
Abonati-va la alerta de stoc. Langa fiecare produs ce nu este in stoc se afla un buton: "Cere alerta stoc". Apasati acel buton si introduceti adresa dumneavoastra de e-mail. In momentul in care produsul va fi in stoc, veti primi automat o instiintare si datele introduse de dumneavoastra vor fi instantaneu sterse.
Top

2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un cadou pe FunGift.ro?
Daca stiti denumirea produsului, introduceti-o in casuta de cautare situata pe fiecare pagina in dreapta sus. Folosind functia de cautare avansata puteti gasi produse ce costa intre anumite sume. De exemplu daca doresc sa gasesc un cadou intre 26 si 43 de lei, voi lasa toate campurile cautarii necompletate in afara de rubrica pret. Totodata, cadourile vandute de FunGift.ro sunt grupate in functie de adresant (cadouri pentru barbati, cadouri pentru femei, etc) si in functie de pret.
Top

2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
Exact ca si o persoana fizica, numai ca la Adresa treceti datele si adresa firmei pentru care va fi facuta factura fiscala. Daca veti plati ramburs, chitanta o veti primi ulterior prin posta. Daca doriti, puteti alege ca metoda de plata "Transfer bancar".
Top

2.3 Cum cumpar?
Pe scurt: gasiti ceva ce va place, va alegeti optiunile daca este cazul (marime, culoare, etc) sau cantitatea, apasati adauga in cos. Repetati acesti pasi pana cand ati adaugat in cos tot ce va doriti sa cumparati. In pagina Cosul dumneavoastra introduceti un cupon de reducere daca aveti unul (daca nu aveti, cititi "Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere") si apasand Comanda, treceti prin toti pasii pana la afisarea facturii proforme. Un mesaj de confirmare a comenzii va sosi in scurt timp in casuta dumneavoastra de email.
Felicitari, tocmai ati terminat comanda dumneavoastra pe FunGift.ro. Daca aveti nelamuriri in tot acest timp, suntem bucurosi sa va ajutam daca ne veti telefona la 0730 631 932.

Detalii complete despre procesul de cumparare gasiti la "Cum cumpar?".
Top

3. Despre plata
3.1 FunGift.ro acepta plata de pe un card bancar?
Da. Pe FunGift.ro puteti plati cu un card cu insemnele Visa, MasterCard, JCB, Dinners, AMEX, de credit sau de debit.
Top

3.2 Ezit sa platesc online. Ce se poate intampla cu cardul meu?
Sistemul de plata online este nou in Romania si, ca de fiecare data cand suntem in preajma unui lucru nou nu ne simtim confortabil. Este firesc. La initierea unei plati online, cardului dumneavoastra nu i se poate intampla nimic. Transferul datelor introduse se face pe o conexiune securizata GeoTrust, iar datele sunt introduse direct in serverul Romcard.
Dumneavoastra nu sunteti prima persoana care platiti cu cardul. Dovada ca plata online este sigura, este insasi existenta acestei modalitati de plata. Pentru mai multe informatii despre securitatea platii online va rugam sa cititi "Despre securitate" sau sa contactati "Serviciul cu clientii".

Daca chiar nu sunteti convins ca folosirea cardului dumneavoastra pe FunGift.ro nu este un demers 100% sigur, puteti cumpara oricand cu plata ramburs.
Top

3.3 Pot cumpara un cadou de pe FunGift.ro daca nu am card sau nu doresc sa-l folosesc?
Da. Puteti alege ca metoda de plata "plata ramburs" sau puteti plati prin transfer bancar.
Top

3.4 Am un card si vreau sa platesc cu ajutorul lui. Cum procedez?
Plata online este cea mai simpla si usoara metoda. Pentru a efectua o plata cu card-ul dumneavoastra trebuie sa selectati la metoda de plata - Plata online. Apoi veti fi redirectionat pe o legatura securizata pe pagina procesatorului de carduri bancare.

Aici va trebui sa introduceti in formularul din fata dumneavoastra cateva date - informatiile le gasiti tiparite pe cardul dumneavoastra. Apoi apasati "Continue".

O sa fiti directionati catre o pagina pe care va apare mesajul "Processing" ( in aceasta pagina se verifica informatiile completate de dumneavoastra) si apoi veti fi automat redirectionat inapoi in magazin unde vi se va afisa factura proforma.
NU INCHIDETI BROWSER-UL IN TIMP CE APARE MESAJUL "PROCESSING" SAU PANA NU AVETI AFISATA FACTURA PROFORMA!
Top

3.5 Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
Cuponul de reducere va poate oferi mai multe tipuri de reducere: o reducere procentuala din valoarea comenzii (reducere de 10%), o reducere fixa din valoarea comenzii (reducere de 50 de lei), transport gratuit, etc.
Cupoanele de reducere sunt oferite numai abonatilor la newsletter-ul FunGift.ro, cu o frecventa lunara (cel putin). Sau altor grupuri de oameni dragi noua (vizitatori ai site-ului Resursa de Fun.ro, cititori ai blog-ului nostru, etc).
Deci, cea mai sigura metoda pentru a putea intra in posesia unui cupon de reducere este abonarea la newsletter-ul FunGift.ro
Top

3.5 Cum se foloseste un cupon de reducere?
Sunteti in posesia unui cupon de reducere. Felicitari!
In partea de jos a paginii Cosul dumneavoastra (http://www.fungift.ro/magazin-online-cadouri/cart.php) gasiti casuta in care trebuie sa tastati codul cuponului de reducere si apoi apasati Aplica. Reducerea va fi calculata si afisata imediat.
Apoi finalizati comanda apasand butonul Comanda si parcurgand toti pasii pana la afisarea facturii proforme.
Top

4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid sau in cazul in care adresa de livrare nu este in aria acoperita de serviciul de curierat rapid, cu ajutorul Postei Romane. In functie de adresa de livrare se stabileste automat modalitatea de livrare: curier rapid (coletul ajunge in 1-2 zile lucratoare) sau serviciile de posta (coletul va ajunge intre 5-7 zile lucratoare).

Prin "Curier rapid" ca metoda de expedire, putem avea o durata a expedierii de 24-48 de ore lucratoare, cu livrarea cadoului la adresa dorita de dumneavoastra. Este ceea ce se cheama "next day delivery - door to door delivery". Este principala metoda de livrare, plata ramburs pentru aceasta metoda fiind permisa.
Prin "Posta romana" ca metoda de expedire, coletul comandat de dumneavoastra va ajunge intr-o perioada cuprinsa intre 5-7 zile lucratoare. Veti fi instiintat printr-un aviz postal introdus in cutia postala sa va prezentati la cel mai apropiat oficiu postal pentru a plati si ridica comanda efectuata. Aceasta metoda de livrare este una secundara nefiind folosita decat in cazul in care adresa de livrare nu este in aria de acoperire a serviciului de curierat rapid.
Top

4.2 Care sunt tarifele de livrare?
12 lei (TVA inclus), indiferent de metoda de expediere.
Top

4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
Puteti anticipa aceasta data singur, in functie de modalitatea de livrare aleasa.

Pentru livrarea prin curier rapid, de obicei a doua zi lucratoare veti primi pachetul la adresa specificata. In cazul in care nu sunteti gasit la adresa specificata, veti gasi pe usa un bilet adeziv cu detaliile curierului sau veti fi sunat.

Pentru livrarea prin posta, peste 5-7 zile veti fi instiintat in cutia postala cu un aviz postal. In caz ca acest lucru nu se intampla, inseamna ca acel aviz a disparut misterios (da, magia exista:) si va recomandam sa va adresati celui mai apropiat oficiu postal.
Top

4.4 Pot sa trimit un cadou la alta adresa?
Bineinteles. Pentru asta, comanda dumneavoastra trebuie sa indeplineasca doua conditii: destinatarul cadoului trebuie sa fie in Romania si modalitatea de plata sa fie "plata online".
Top

4.5 Pot sa intarzii expedierea cadoului pe care l-am comandat?
Da. Comunicati-ne in ce zi vreti sa expediem cadoul dumneavoastra in fereastra "Insemnari clienti" (sau spuneti-ne cand doriti sa ajunga si noi, in functie de modalitatea de livrare, vom calcula data expedierii).
Top

4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de 24 de ore?
Simplu! Toate cadourile noastre sunt in stoc asteptand comanda dumneavoastra. Toate comenzile efectuate pana la ora 15.00 pleaca spre orasul dumneavoastra pana la ora 17.00, ajungand acolo cel tarziu in dimineata zilei urmatoare. Pana in pranz pachetul va fi inmanat la adresa de destinatie de catre un lucrator al serviciului de curierat rapid.
Top

5. Despre serviciile FunGift.ro
5.1 FunGift.ro ofera serviciul de "Impachetare cadou"?
NU. Datorita modului in care ajungeau la destiunatie cadourile impachetate, am renuntat sa mai oferim acest serviciu.
Top

5.2 Pot sa includ un mesaj personal intr-un pachet?
Da.
Top

5.3 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
Logati-va (autentificati-va) cu numele de utilizator si parola dumneavoastra si apasati link-ul "Modifica profilul".
Top

5.4 FunGift.ro ofera asistenta live?
Da. Oferim asistenta live telefonic (la 0730 631 932) sau raspunsuri la problemele dumneavoastra in timpi extrem de mici pe e-mail.
Top

5.5 Ce este newsletter-ul FunGift.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani, care informeaza despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutatile de interes. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.
Top

5.6 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc e-mailuri de la newsletterul FunGift.ro?
Bineinteles. Abonarea/dezabonarea la newsletter se face independent si automat. Detalii despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de FunGift.ro pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca.
Top

6. Despre cadourile textile
6.1 Cat de buna este calitatea tricourilor?
In marea lor majoritate, tricourile de pe FunGift.ro sunt Fruit of the Loom - lider mondial in productia de tricouri si sunt de o densitate egala sau mai mare cu 165gr. Imprimarea tricoului este facuta prin serigrafie. Serigrafia este procesul care garanteaza imprimeului o viata mult mai lunga, cu mult peste imprimarile prin transfer termic sau laser printing.

Primim mesaje de apreciere la adresa tricourilor de la clienti vechi de peste doi ani.
Top

6.2 Tricoul necesita un tratament special?
Nu. Toate tricourile noastre sunt din bumbac 100%. Ele s-ar putea micsora dupa prima spalare cu pana la o marime, ca orice articol din bumbac. Desi inscriptionarea tricourilor a fost facuta prin serigrafie, respectand cele mai inalte standarde de calitate, va recomandam sa evitati contactul direct intre zona inscriptionata si fierul de calcat.
Top

7. Detalii de contact
7.1 Unde va pot telefona?
La 0730 631 932. Mai multe detalii vedeti in pagina de Contact.
Top

7.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Telefonati-ne. Sau daca nu este urgent, scrieti-ne folosind formularul de Contact.
Top

 

FII PRIMUL CARE AFLA NOUTATILE despre cadouri la Mens.ro
Confidentialitate ...
Activitatea acestui magazin online de cadouri se desfasoara conform urmatorului Regulament
SC FunGift SRL este notificata ca operator de date cu caracter personal la ANSPDCP cu nr. 9696

Protectia consumatorului